Agenty na počítače lze instalovat několika způsoby, např. za využití obrazovky Řídícího centra sítě nebo pomocí distribuce prostřednictvím GPO politiky. Agenti na počítačích sbírají data o instalovaném software, konfiguraci hardware a sledují prováděné činností uživatele na počítači. Nemusíte se bát, že by snad agent zahltil svou činností počítač. Vytížení počítače agentem je limitně blízké nule.
Přehled o nainstalovaných aplikacích, operačních systémech, kancelářských balících či multimediálních souborech lze získat velmi rychle. Zjistit které počítače mají instalovánu např. poslední verzi Adobe reader se tak stane hračkou. K dispozici je také kompletní správa licencí ve smyslu nabývacích dokladů. Budete mít přehled a navíc se vyhnete nebezpečí postihu za mezery ve stavu legality instalovaného software.
Součástí systému MagikINFO je spousta tiskových sestav, šablon protokolů a také report designeru, ve kterém si dokumenty můžete upravit tak, aby odpovídaly Vaší firemní kultuře. Pravidelným předáváním specifikačních listů počítače k podpisu zaměstnancům také částečně přenášíte zodpovědnost za případný nelegální software přímo na uživatele.
Nejen statistiky o počtu instalací a zakoupených licencí. Ale také informace o skutečném využití aplikací. Velmi rychle a jednoduše tak můžete zjistit, kolik uživatelů použilo např. Excel, kolik času v něm strávili a také kolik znaků napsali v jednotlivých dokumentech. Stejně tak snadno zjistíte, které weby jsou nejnavštěvovanější nebo kdo na internetu tráví nejvíce času.
MagikINFO obsahuje sestavy, které Vám ukážou, kdo je tahounem a naopak i opačný konec spektra - zaměstnance, kteří se jen "vezou" s ostatními. Zjistíte, kdo tráví nejvíce času mimopracovními aktivitami, ať už jsou to hry ve formě aplikací nebo sociální sítě na internetu. K dispozici je i pracovní profil - srovnávací sestava, která seřadí zaměstnance právě podle času tráveného mimopracovní činností. Využít můžete také blokování zakázaných www stran nebo aplikací. A také sledovat data, která si zaměstnanci kopírují na USB flash disky či přímo zakázat připojení všech nebo neautorizovaných flash disků.
Sbírejte informace o tom, jaké dokumenty, obrázky či knihy jsou tisknuty na tiskárnách, a to síťových či lokálních. Obsaženy jsou informace jako název dokumentu, počet stran, počet kopií nebo barevnost tisku. Podle typu tiskárny si můžete zobrazit náklady na tisk a následně je optimalizovat.
Prostřednictvím modulu Vzdálené distribuce můžete definovat akce, které se v plánovaném intervalu provedou na vybraných počítačích. Může jít např. o instalaci, odinstalaci zakázaných aplikací, kopírování a mazání souborů či složky, nebo spouštění skriptů. O stavu jednotlivých akcí máte zpětnou vazbu, průběh akce je rychle a přesně dokumentován.
Evidujte svůj IT majetek tak, aby jste v daném okamžiku vždy dostali aktuální informaci o tom, kde se majetek nachází, komu je přidělen, zda je v opravě nebo kdy je plánována příští revize. Veškeré pohyby majetku jsou automaticky zaznamenávány do databáze, a vytváří tak kompletní životní cyklus majetku. Na pár kliků si také můžete zobrazit veškerý majetek za uživatele a vytisknout předávací protokoly.
Všechny důležité informace jsou dostupné jak přímo v aplikaci, tak v prostředí portálu prostřednictvím webového prohlížeče. Máte tak předled o všem podstatném kdykoliv a odkudkoliv. Navíc si můžete nechat zasílat notifikace a sestavy s důležitými informacemi také emailem.
Vytvořte si prostředí jednotné správy požadavků od uživatelů. Správný systém pro řízení požadavků dokáže vyřešit spoustu věcí najednou - zajistí spokojenost uživatelů s řešením problémů, vytvoří znalostní bázi pro řešeni opakovaných problémů, pomůže zlepšit organizaci práce nejen IT oddělení a zároveň dokáže ušetřit spoustu času.
Všechny požadavky uživatelů, ať už jsou zadány z formuláře webového prohlížeče nebo emailem, jsou neustále pod kontrolou. Zařazení v katalogu kategorií, priorita a termín řešení reflektující pracovní dobu v dané kategorii, propracovaný systém emailové notifikace a mnohé další zajistí kontrolu nad požadavkem, a to jak ze strany uživatele, tak řešitele či manažera.