Novinky v systému MagikINFO

Systém MagikINFO je vyvíjen již od roku 1999. První verze vyšla pod názvem PCinfo v roce 2000, a do roku 2005 byla aplikace vyvíjena v prostředí Delphi. V roce 2008 došlo k zásadnímu rozhodnutí v přechodu na platformu Microsoft.NET a tři roky poté vychází v roce 2011 verze 9.0 již s označením MagikINFO. V roce 2020 vydáváme již verzi 17.0. Tady se můžete podívat na nové funkce nejen v poslední verzi, ale také na novinky v předchozích verzích.

Slider

Novinky v MagikINFO 17.0

Vydáváme novou verzi aplikace MagikHELPDESK. Aplikace prošla změnami jak v grafickém zpracování, kde nabídne svěžejší, modernější vzhled a širokou volbu barevných témat. Změna je také v použitých technologiích. Vývoj je postaven na současných trendech, aplikace nabízí větší zastoupení webových technologií jako AJAX, javascript a html5. Výsledkem je tak plynulejší a rychlejší chod aplikace, další nové funkce a také práce v příjemnějším prostředí.

Nový design

  • Nový moderní vzhled
  • Levé vysouvací menu a horní menu dostupné odkudkoliv
  • Nová témata helpdesku (včetně tmavých témat)
  • Nová hlavní obrazovka helpdesku - dashboard

hd2020 dashboard

 

Podpora HTML

  • Formátování textu požadavku
  • Vkládání obrázků, screenshotů přímo do těla požadavku
  • Podpora HTML zobrazení v seznamech požadavků
  • HTML formátování v emailech včetně přiložených obrázků

hd2020 newrequest

 

Hlídání SLA

  • Širší možnosti v oblasti kontroly plnění SLA
  • Hlídání a kontrola reakční doby na požadavek
  • Automatické emailové upozornění na nepřiřazené požadavky
  • Automatické emailové upozornění na nevyřešené požadavky

hd2020 sla

 

Práce v tabulkách

  • Tabulky s podporou exportu do různých formátů (xlsx, docx, pdf ad.)
  • Podpora panelu vyhledávání v tabulce
  • Nové možnosti filtrování dat

 hd2020 gridtools

 

Hlídání relace uživatele

  • Odpočet času relace přihlášeného uživatele
  • Upozornění na poslední minutu zbývající relace
  • Automatické odhlášení po vypršení času.

hd2020 session2

 

Evoluce nikoliv revoluce

  • Změny a vylepšení nejsou na úkor přehlednosti
  • Nemění se způsoby práce s Helpdeskem
  • Intuitivní ovládání pro uživatele i manažery

hd2020 detail2

 

Ostatní novinky

  • Evidence nákladů po jednotlivých položkách (více nákladů k jednomu požadavku)
  • Nové položky majetku ve vazbě na požadavek (sériové, evidenční č. ad.)
  • Nové sestavy v Desktopu (Přehled, Náklady)
  • Nový přehlednější formulář Přiřazení kategorií
  • Panel akcí v detailu požadavku
  • Informace o počítači v záložkách
  • A další (viz change log aplikace)